30 Ocak 2010 Cumartesi

CATLAK BERE

sonunda bitti ama hic istedigim gibi olmadi.kircilli ip kullanmasaydim cok daha gosterisli olacakti.bunda kircillar daha baskin durdu,catlaklarim gozukmedi bile.orjinaline sadik kalmaliydim.yapacaksaniz eger kircilli iple ordugum yerleri sade ve birkac renk degistirerek orun.sonuc tamamen farkli olacak.
neyse orjinalini unutalim.bereme gelince;kocaman bir bere oldu ve cokta guzel duruyo.
guzel duruyo demistim


gece cekim yapmak pek akillica olmadi biraz karanlik.bir de oglumun kafasi hic durmuyor:)
iste size iki tane titrememis resim:)


yapilisi yakinda











1 yorum:

  1. merhaba canm :) bere çok çık ama bahsettiğin çatlakları dediğin gibi göremedim.orjinalini de merak ettim doğrusu.foruma ya da buraya eklersen sevinirim.görüşürüz.bu arada ben birkaç gün nete giremeyeceğim ve sizleri çok özleyeceğim.görüşürüz;)

    YanıtlaSil