18 Ocak 2010 Pazartesi

YAPRAK BERELER

88 ilmek basladim.biraz lastik ordukten sonra ornege basliyoruz.4harosa,1duz,1dola,1duz,1dola, 1duz,8 harosa.tekrar 1duz,1dola diye devam edip en son 4 harosayla bitiriyoruz.orgunun arkasindan hepsini harosa oruyoruz..3.sirada yine 4 harosa,2duz,1dola,1duz,1dola,2duz,8 harosa...yapragimizda 8 delik olunca yapragin iki yanindan azaltmaya basliyoruz.yapraklar bittiginde 3 sirada 1 azalttim.(her yapragin uzerine gelen 3ilmegi beraber ordum)bu sekilde en son 8 ilmek kalana kadar ordum.ipe gecirip buzdum.berenin yanini dikerek bitiriyoruz.ben suslemek icin de gul ordum.

bu alttaki berede ise;77 ilmekle basladim.berenin sahibesi sadece 4 aylik oldugu icin lastik yapmak istemedim.onun yerine picot edge ordum.ingilizce kullandigim icin uzgunum ama turkcesini bilmiyorum.bereyi bitirince de en son tepesinde 4 ilmek biraktim ve kordon ordum.kordona da dugum atarak bitirdim.bence seker oldu.
















1 yorum: