12 Mart 2010 Cuma

KIZLAR ICIN BONCUKLU ELBISE

Elbisenin onu ve arkasi ayri ayri oruldu.kenarlarda ve yakada 1 ters,1duz, ikinci sirada duzun uzerine ters,tersin uzerine duz,yani pirinc orgu ordum.elbise yanlardan acik.daha rahat hareket etsin diye.bu yanlardaki bantlar dugmeli olmaliydi ama ben sabitledim.dugme yerine de boncuklardan cicek deseni yaptim.bu resimde daha onlar yok.sadece yakaya iki citcit koydum. dis tarafini yine boncuktan cicekle susledim.elbise arkadasimin bebisine hediye gitti.burda evden cikmadan onceki hali.
ornegin aciklamasi:sol sisteki bastan 6.ve 7.ilmeklerin arasindan sag sise ipi dola,one dogru cek.ince bir tiga yerlestirdigin boncugu bu cektirdigin ilmek-ipe gecir ve bu ilmegi sol sisin en basina tak.ilk ilmekle beraber bu ilmegi or.ordugun ipi biraz cek ki azicik carpi seklini alsin.

ornek:
1.sira:2ters,2duz...
2.sira:birinci sira gibi
3.sira:(2ters,yukarida anlattigim gibi ornek olustur)sira sonuna kadar
4.-5.-6.sira:birinci sira gibi diye gidiyor.


ta daaa.trende 5 durak gidene kadar ne isler yapmisim.5 durak dedigimde en fazla 15 dakika:)citcitlar ve boncuklar dikilmis,hediye edilmeye hazir.hediye paketine girmeden,oglumun arabasinin uzerinde son pozunu veriyor:)
gun isiginda gercek rengide ortaya cikmis,fistik fistik.










1 yorum: