20 Mart 2010 Cumartesi

YAPRAK AJURLU BERE


cok uzun zaman once ordum bu bereyi.bloklamayi bilmedigim icin yapraklar yamuk yumuk duruyor ornegi hic gostermiyordu .bu bloklama isi gercekten harikalar yaratiyor.

kucucuk bir resme bakarak cikarmistim.yaparken not almadigim icin suan nasil yaptigimi hatirlamiyorum bile.

ama yapmak isteyen olursa yapilisini yazarim cunku gecen gun nette gezerken ingilizce yapilisina rastladim.suan turkceye cevirmekle ugrasmak istemiyorum.


99 ilmekle baslayin 1 ters,1 yuz lastik yapin.
ssk:yani ilk ilmegi oruyor gibi al ormeden ve sag sise gecir.ikinci ilmegide ayni sekilde al.ikisini sol sisin ucuna taktir ve oyle or.yani sola dogru egik sekilde kesmek.
her seferinde bu sekilde yazamayacagim icin ingilizce yazmayi tercih ediyorum.
1.sira: ssk,6duz,iki ilmek beraber or,1 dola,1duz,1dola....bu sekilde devam
2.sira:ssk,4duz,iki ilmek beraber,1duz,1dola,1duz,1dola,1duz
3.sira:ssk,2duz,iki ilmek beraber,2duz,1dola,1duz,1dola,2duz
4.sira:ssk,iki ilmek beraber,3duz,1dola,1duz,1dola,3duz
5.sira:ssk,1dola,4duz,1dola,1duz,1dola,4duz,1dola
6.sira: 1duz,1dola,1duz,ssk,7duz,iki ilmek beraber,1duz,1dola
7.sira:1duz,1dola,2duz,ssk,5duz,iki ilmek beraber,2duz,1dola
8.sira:1duz,1dola,3duz,ssk,3duz,iki ilmek beraber,3duz,1dola
9.sira:1duz,1dola,4duz,ssk,1duz,iki beraber,4duz,1dola
10.sira:6duz,1ilmegi orur gibi al,gelen iki ilmegi beraber or,bu ormedigimiz ilmegi son ilmegin uzerinden atlat.yani 3 ilmek kestik,....
.......................................................................................................................
eger yanlis varsa kusura bakmayin.yaparken not almadan kafadan yaptim.simdi bereye baka baka ancak bu kadar cikarabildim.umarim isinizi gorur.yanlis varsa lutfen iletin.












4 yorum:

  1. süper olmuş canım eline sağlık içindeki daha da süper;) yerim o gözleri maşallah:))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş,elinize sağlık.Yapılışını detaylı olarak anlatabilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. begendigin icin tesekkur ederim emili.cikarabildigim kadariyla anlatmaya calistim.umarim isini gorur.

    YanıtlaSil