5 Mart 2010 Cuma

YAPRAK ATKI VE ...

tahmin etmesi zor olmamistir,yine yeni yaprak bere
atkiyi yaparken 20 ilmek basladim.bir sira duz ordukten sonra ornegi koyuyoruz.
1duz,1dola,1duz,1dola,1duz,3harosa,8duz,3harosa,1duz,1dola,1duz,1dola,1duz.
yaprak berede oldugu gibi yapraklari artarak 5 siradelik olana kadar devam ediyoruz.sonra azltarak yaprak seklini veriyoruz.her yaprak bitiminde sac orgulerini bagladim ama keske ortada da baglasaymisim,boyle guzel durmadi.cok uzun oldu orguler.
atkiyi bitirince yapraklar arkaya dogru cok kivrildi diye sIk igne gectim etrafini.









guzel bir takim oldu bence


2 yorum:

  1. ooo süper olmuş canım.yeni ürünlerini merakla bekliyordum.beklediğime de değmiş hani;)

    YanıtlaSil
  2. yorumlarin icin tesekkur ederim canim.bekledigine degdiginede cok sevindim.

    YanıtlaSil